Onze service

Welke service kun je van ons verwachten?

Ons doel is dat jij blij wordt van onze producten. Of je nu een poster, ansichtkaart of gevouwen kaart voor jezelf bestelt of voor een ander. Op deze pagina vind je precies terug welke service je van ons kunt verwachten: van bestellen tot en met levering!

Levertijd

Alle kaarten en posters van Alles Pluis zijn door onszelf ontworpen en  hebben wij op voorraad, tenzij anders staat vermeld. Jouw bestelling verzenden wij zo snel mogelijk nadat we deze hebben ontvangen. Dit doen we in ieder geval binnen twee werkdagen.

Betaalmogelijkheden

Je kunt veilig, snel en zonder extra kosten via de volgende manieren betalen:

Bij directe overschrijving wordt de bestelling in behandeling genomen zodra het geld op onze rekening staat. Kies je voor directe overschrijving vanuit België? Houd er dan rekening mee dat het meer dan een week kan duren, voordat het geld is verwerkt op onze rekening.

Bij alle overige betaalmethodes wordt de bestelling wel direct in behandeling genomen.

Verzendkosten

We vinden het belangrijk dat onze kaarten en posters betaalbaar zijn. Daarom proberen we ook de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.

Voor bestellingen binnen Nederland vragen we € 3,50. Bestel je maar één kaart? Dan betaal je slechts € 1,75 verzendkosten. De verzendkosten naar België zijn voor kaarten € 4,- en voor posters € 9,-. Bestel je zowel posters als kaarten, dan zijn de kosten € 9,-.

Op dit moment verzenden wij naar Nederland en België. Wil je jouw producten naar een ander land verzenden? Neem dan contact met ons op.

Verzending binnen Nederland

Voor verzendingen binnen Nederland versturen we alles via PostNL, indien mogelijk via brievenbustpost. Zo verzenden we posters in speciale kokers die in je brievenbus passen en kaarten in een grote stevige envelop.

Verzending naar België

Verzendingen naar België gaan ook via PostNL. De levertijd naar België varieert van ongeveer 5 tot 8 werkdagen. Kun je niet zo lang wachten? We kunnen pakketjes ook sneller verzenden, maar daarvoor brengen wij wel extra kosten in rekening. Bekijk de actuele posttarieven en pakkettarieven van PostNL naar het buitenland. Neem bij interesse in snellere verzending contact met ons op, voordat je jouw bestelling plaatst.

Niet tevreden?

Is er iets niet pluis met jouw bestelling of ben je niet tevreden? Dat horen wij niet graag! Sowieso heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van de producten jouw bestelling te retourneren. Houd er wel rekening mee dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn. Daarnaast kunnen producten die speciaal voor jou op maat worden gemaakt ook niet worden teruggestuurd. Mede daarom lossen we eventuele problemen liever op een andere manier op. Ben je niet tevreden, neem dan contact met ons op via e-mail of het niet alles pluisformulier.

Retourneren

Wil je (een deel van) jouw producten retour sturen? Dat kan binnen 14 dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen. Houd er wel rekening mee dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn. Producten die speciaal voor jou op maat worden gemaakt, kunnen niet worden teruggestuurd.

Producten kun je terugsturen naar:

Alles Pluis
Zomerland 23
5663 HS Geldrop

Zodra wij de producten hebben ontvangen, maken wij het bestelbedrag aan jou over. We willen je vragen ons ook even te mailen of online het retourformulier in te vullen, zodat we weten wat er aan de hand is.

Retourformulier